Teorikurs

Seilskolen Skagerrak har utarbeidet kurskompendium for alle seilkurs, og elevene vil motta disse ombord.

Seilskolen Skagerrak har et samarbeide med Oslo Kystskipperskole som har lang erfaring med teoretisk undervisning innen maritime kurs. Oslo Kystskipperskole er autorisert av Sjøfartsdirektoratet i forbindelse med Fritidsbåtskipperkurset. I forbindelse med VHF/ROC kurs, er Oslo Kystskipperskole autorisert av Radioinspeksjonen / Telenor.

Fritidsbåtskippersertifikatet, eller som det offisielt heter "Dekksoffiser kl. 5 for fritidsbåter" (D5L), vil i kombinasjon med vårt mest krevende havseilaskurs "Skagerrak-toktet" gi deg sertifikatet "Yachtmaster Offshore". Dette er det høyeste du kan komme i vårt kursprogram.

Elever ved Seilskolen Skagerrak tilbys 10% rabatt for teorikurs ved Oslo Kystskipperskole.

Du finner mer info på: www.oslo-kystskipperskole.no.
Utviklet av SerendipityDesign.no